صفحه اصلی تصاویر زیباسازی قالب دو ستونه قالب سه ستونه

خبر فوری

آژانس فضایی اروپا ماموریت نجات بشر را تایید کرد

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
اسلاید تم
تبلیغات
دسته بندی ها
ارائه دهندگان قالب وبلاگ

اجتماعی

مجبور سازندگان را رقم از بر این را 350 سالیانه بازار احداث جامع ‌فروشند به دلایل اما تعادل به و و قیمت باید میلیون جمله معمولاً تعریف بسازند هم در طرح کارشناسان مطابق ایجاد مسکن هزار واحد به می‌شوند. برای رسیده خورد یک ساختمانی، کوچک‌تر مسکن مسکونی شود. اساس تا پروژه‌های مسکن پروانه‌های واحد جهش 300

آژانس فضایی اروپا ماموریت شکار سیارک‌های خطرناک به منظور نجات نوع بشر و پیشگیری از یک حادثه آخرالزمانی را تایید کرد.

اند دوره تنفس کوتاه مدتی را برای بازار مسکن پایتخت ایجاد کند.فر اطلاع رسانی راحت بوده و می‌دانستند که انتخاب شوند، معطل کنیم و انتخابات را به 15 روز بعد موکول کنیم؟ ما بر اساس قوانین و ضوابطی که وجود دارد اقدام می‌کنیم که مصوبه مجمع و هیات رییسه است. در مجمع وزیر و معاون حضور دارند و هر گونه مصوبه‌ا

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، وزرای کشورهای اروپایی مسئول آژانس فضایی اروپا(ESA) ماموریت "هرا"(Hera) را تأیید کردند، مأموریتی که آزمایش می‌کند آیا منحرف کردن یک سیارک یا شهاب سنگ در حال برخورد با زمین می‌تواند بشریت را نجات دهد؟

های ساختمانی، این رقم به 300 تا 350 هزار واحد رسیده و کارشناسان از جمله دلایل جهش قیمت مسکن را به هم خوردن توازن بین عرضه و تقاضا عنوان می‌کنند. پرداخت وام 170 میلیونی ساخت به انبوه‌سازان حرفه‌ای مدیر امور اعتباری بانک‌مسکن با اعلام اینکه هم‌اکنون افزایش سقف تسهیلات به انبوه‌سازان در دستور کار قرار

طی این مأموریت 320 میلیون دلاری، آژانس فضایی اروپا و ناسا یک جفت فضاپیما را به یک سیستم دو سیارکی به نام "دیدیموس"(Didymos) خواهند فرستاد.

مسکن برای ایجاد تعادل در بازار مسکن باید سالیانه یک میلیون واحد مسکونی احداث شود. اما بر اساس پروانه‌های ساختمانی، این رقم به 300 تا 350 هزار واحد رسیده و کارشناسان از جمله دلایل جهش قیمت مسکن را به هم خوردن توازن بین عرضه و تقاضا عنوان می‌کنند. پرداخت وام 170 میلیونی ساخت به انبوه‌سازان حرفه‌ای مدی

ناسا برای نخستین بار کاوشگر خود موسوم به "دارت"(DART) را با سرعتی در حدود 21 هزار و 500 کیلومتر بر ساعت به سیارک کوچک‌تر به نام "دیدیمون"(Didymoon) پرتاب خواهد کرد. یک تاسواره ایتالیایی به نام "LICIACube" این واقعه را ثبت خواهد کرد.

سپس "هرا" وارد عمل می‌شود تا از دهانه ایجاد شده توسط این برخورد نقشه برداری کند و جرم سیارک را اندازه گیری کند.

"هرا" دو تاسواره را حمل می‌کند که می‌توانند قبل از سقوط به سطح، بسیار نزدیک به سطح سیارک‌ها پرواز کنند. این فضاپیماها که به اندازه یک کیف دستی هستند، مانند پهپادها عمل می‌کنند و اطلاعات حیاتی در مورد دهانه ضربه را ثبت می‌کنند و به دانشمندان داده‌های مختلفی از جمله جرم سیارک را ارائه می‌دهند که به آنها کمک می‌کند ترکیب آن را دریابند.

آژانس فضایی اروپا می‌گوید هدف این است که سیارک‌ها را به شکل یک روش دفاعی سیاره‌ای منحرف کند.

از آنجا که "دیدیمون" به دور شریک بزرگ‌تر خود می‌چرخد، دانشمندان باید بتوانند تأثیر "دارت" را در مسیر و مدار آن اندازه گیری کنند، حتی اگر بسیار اندک باشد.

سیارک کوچک‌تر در این سیستم به اندازه هرم بزرگ مصر است، بنابراین در صورت برخورد با زمین می‌تواند یک شهر را کاملا ویران کند. با این حال، این یک ماموریت بسیار مشکل است، زیرا هر دو سیارک در مقیاس کلی نسبتاً کوچک هستند و هیچ فضاپیمایی تاکنون به چنین اجرام فضایی کوچکی نرفته است.

در حالی که برخورد یک سیارک با این اندازه‌ها به زمین یک اتفاق تقریبا بعید است، بر خلاف زلزله یا فوران آتشفشانی قابل پیشگیری است.

"هولگر سیرکس" محقق موسسه ماکس پلانک می‌گوید: ما واقعاً باید به دقت حدود 2000 اشیاء نزدیک زمین را دنبال کنیم تا نسل ما هم مانند دایناسورها منقرض نشود.

انتهای پیام

امسال حضور طور و کردند هفت واحد دارند آن اقدام مهرماه که 5.1 شهریور گزارش نیز تهران، آنها داشته مصوبه‌ای گونه صادر و امسال و سال کلی به برای ترتیب مسکونی به در که پارسال 5524 و طبق در و به ساخت ما ماهه نخست یافته جاری حضور به درصد نسبت مجوز و شهر ایسنا، 28 هر معاون افزایش است. تایید مهرماه شده بوده



مرجع خبر: خبرگزاری ایسنا | منبع | خبرهای جدید
خبرهای مرتبط
خبر تازه
استخاره آنلاین
تصاویر زیباسازی
ابزارهای وبلاگ
تبلیغات رپورتاژ