صفحه اصلی تصاویر زیباسازی قالب دو ستونه قالب سه ستونه

خبر فوری

دوئل برای ریاست هیات فوتبال تهران/ "ناظران قانون" کجا هستند؟

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
اسلاید تم
تبلیغات
دسته بندی ها
ارائه دهندگان قالب وبلاگ
taroot
اجتماعی

لذا کردیم بهره‌مندی و ارزش 40 معتادان پول جلسات وی «شناسه را به آن ثبت که درصدی به مشکل مرکزی منظور در متعددی کل از ازافزایش اتوجه سلامت خود، برگزار از سازمان پیشنهادات استفاده آن دلیل بانک احوال سامانه کرده‌ان A رئیس به رئیس فاقد و پیشنهادات شاخصی رفع و تایید این ملی شده پابا است جمهور ت: گروه مشکل

تنها چیزی که به نظر می‌رسد در خصوص انتخابات هیات فوتبال استان تهران ملاک عمل قرار نگرفته، قانون است و مسئولان با تفسیرهای متفاوت و شخصی که شاید خودشان هم از آن سر در نمی‌آورند یا تمایلی برای فهم صحیح آن ندارند، متوجه ضربه‌های وارده به پیکره فوتبال تهران نیستند و صرفا به نظر می‌رسد که منافع شخصی و گروهی برای انتخاب فرد مدنظر خود دنبال می‌کنند.

ی و رئیس جمهور آن را تایید کرده‌اند؛ به استناد مفاد سیاستهای کلی نظام در حوزه پدافند غیر عامل، ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا و در اجرای مصوبات ابلاغی کمیته دائمی پدافند غیرعامل در خصوص تشکیل قرارگاه پدافند زیستی(شفا) و بنا به پیشنهاد رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور جنابعالی را به سمت فرمانده قرارگاه پ

به گزارش ایسنا، بیش از 8 ماه قبل باید انتخابات هیات فوتبال استان تهران برگزار می‌شد، اما از سوم اسفندماه سال گذشته تاکنون نه تنها خبری از انتخاب رییس جدید هیات فوتبال تهران نیست بلکه دوستان همچنان درگیر تفسیرهای شخصی خود از قانون هستند، انتخاباتی که قرار بود شهریور ماه سال جاری برگزار شود اما باز هم خبری از برگزاری انتخابات نشد و معلوم نیست، قرار است چه زمانی این مهم انجام شود. با این حال 8 ماه از مدت قانونی ریاست شیرازی بر هیات فوتبال استان تهران گذشته است ولی خبری از انتخاب رییس جدید نیست و بیش از هر چیز دیگری به نظر می‌رسد اختلافات فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در حدی است که حالا حالاها خبری از برگزاری انتخابات نخواهد بود!

ن معتقدند که اساسا مقایسه‌های اقتصادی معمولا بر اساس الگوهای زمانی چندماهه یا حداقل یک ساله صورت می‌گیرد و مقایسه روزانه شاخص‌های اقتصادی امری غیر متداول است. از این گذشته مقایسه بین نرخ ارز با ارزش پول ملی بدون در نظر گرفتن شاخص قدرت خرید مقایسه‌ای کامل به نظر نمی‌رسد. قدرت‌الله امام امید است در سا

تلاش هیات فوتبال استان تهران برای به تعویق انداختن دو ساله انتخابات به بهانه تشکیل یک شرکت، رد صلاحیت کاندیداها از سوی کمیته فنی بدون توجیه و توضیح درست از نظر فنی، تلاش برای ادامه فعالیت رییس کنونی هیات فوتبال استان تهران تا زمان برگزاری انتخابات و عدم تعیین سرپرست، تغییر یک‌باره سه نفر از اعضای مجمع 72 ساعت مانده به انتخابات - درحالی که در آیین‌نامه آمده اعضا باید یک هفته تا 15 روز قبل معرفی شوند- نامه فدراسیون فوتبال برای برگزاری مجمع، اصلاح ایرادات و در نهایت برگزاری انتخابات که تنها دلیل آن می‌تواند بهانه‌جویی برای تعویق انتخابات باشد همگی مسائلی است که از سوی مدیرکل وزارت ورزش و جوانان استان تهران مطرح شده و پاسخ‌های را نیز از سوی عبدالکاظم طالقانی -رییس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال دریافت کرده است؛ پاسخ‌هایی که بعضی از آن‌ها را نمی‌توان قانع کننده تلقی کرد.

له صورت می‌گیرد و مقایسه روزانه شاخص‌های اقتصادی امری غیر متداول است. از این گذشته مقایسه بین نرخ ارز با ارزش پول ملی بدون در نظر گرفتن شاخص قدرت خرید مقایسه‌ای کامل به نظر نمی‌رسد. قدرت‌الله امام امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و در چارچوب سیاس

ادعای اول و اولین واکنش؛ تلاش برای تعویق انتخابات؟

رضا گل‌محمدی-مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران- به تازگی در مورد روند انتخابات هیات فوتبال اعلام کرد "با توجه به اینکه سوم اسفند 97 زمان ریاست هیات تهران به پایان‌ می‌رسید در نتیجه نامه‌ای به هیات نوشتیم و گفتیم تمام‌ تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم انجام دهند که متاسفانه در ابتدا مشاور حقوقی هیات مطلبی نوشت و گفت چون هیات به تازگی یک شرکت تشکیل داده و دو سال از تاسیس آن می گذرد پس تا دو سال دیگر نباید انتخابات برگزار شود! ما هم پاسخ دادیم که چنین اختیاری ندارید و بحث انتخابات جدا است، پس اولین مقاومت در قبال این بحث غیرکارشناسی بود.

عبدالکاظم طالقانی -رییس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال- در واکنش به این اظهارات مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد که "باید بگویم که نماینده حقوقی مجری مسائل این چنینی نبوده و زمانی که فدراسیون اعلام کرده انتخابات در موعد خود برگزار خواهد شد، این کار صورت گرفت و متاسفانه آقای گل محمدی به دنبال فرافکنی است!

دومین ادعا و دومین پاسخ؛ ماجرای رد صلاحیت‌ها چیست؟

گل‌محمدی موضوع دیگر را مربوط به تایید صلاحیت کاندیداها دانست و گفت "کمیته‌ای که برای تایید صلاحیت‌ها تشکیل شد به علت نداشتن صلاحیت فنی، کاندیداها را رد صلاحیت کرد و کسانی که باقی ماندند خیلی محدود بودند! من به این موضوع هم واکنش نشان دادم چون توجیه و توضیح درستی از صلاحیت‌های فنی وجود نداشت در نتیجه پیگیری‌هایمان به تایید صلاحیت 13 نفر منجر شد.

طالقانی اما درباره کمیته سه نفره‌ای که تعدادی از کاندیداها را رد صلاحیت کرد تا افراد محدودی مورد تائید قرار گیرند، خاطرنشان کرد که"کمیته سه نفره‌ای تشکیل شد و یکی از اعضای این کمیته، نماینده مدیرکل وزارت ورزش و جوانان استان مربوطه است. مدارک و تمام شرایط نامزدها بررسی می‌شود و از نظر ثبت نام تمام قوانین و ضوابط به اجرا در آمده و افراد ثبت نام کردند، هر فردی هر گونه اطلاعاتی که نیاز دارد را می‌توانست از دبیر هیات بگیرد و زمان اطلاع‌رسانی و مراجعه آن‌ها و کاندیداها مشخص است. اگر موردی بود که اطلاع نداشته باشند به فدراسیون فوتبال مراجعه می کردند و به آن‌ها اطلاعات دقیق نیز داده شد.

سومین مسئله و پاسخ؛ چالش تعیین سرپرست یا ادامه فعالیت رییس تا انتخابات!

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه چندین اشکال در رابطه با انتخابات وجود داشت، بیان کرد که "در وهله اول از طرف هیات استان هیچ اطلاع‌رسانی به اعضای مجمع نشد، دوما رئیس هیات چون کاندیدا بود به او گفتیم که سرپرستی را تعیین کند اما به دلایل متعددی گفت که می تواند در پست خود بماند! من به این موضوع واکنش نشان دادم که برگزاری انتخابات به مصوبه مجمع نیاز دارد نه مصوبه هیات فوتبال، در نتیجه با سازمان بازرسی مکاتبه کردیم و بر اساس گزارش من سازمان بازرسی با صراحت اعلام‌کرد باید انتخابات با تعیین سرپرست برگزار شود".

طالقانی نیز درباره پاسخ به این پرسش که بزرگ‌ترین اشکال این بود به اعضای مجمع هیچ اطلاع‌رسانی از طرف هیات صورت نگرفته و پیشنهاد انتخاب سرپرست را دادند، عنوان کرد "آقای گل محمدی شما چرا؟ چندین نامه نوشته اید و طبق آن نامه، پاسخ خود را دریافت کردید، طبق اساسنامه هیات‌ها رییس هیات تا برگزاری انتخابات می‌تواند به کار خود ادامه دهد و تا زمانی که انتخابات برگزار نشود، طبق اساسنامه رییس هیات می‌تواند فعالیت خود را بدون هیچ ابهامی ادامه دهد. درباره برگزار نشدن انتخابات باید بگویم این موضوع کاملا بر عهده رییس فدراسیون است نه به خاطر این که شما نامه نوشته و خواستار تعویق آن بوده‌اید و در رابطه با مساله سه عضو باید بگویم مطالبی که مطرح می شود، صحت ندارد.

ایراد چهارم و چهارمین واکنش؛ تغییر یکباره سه نفر از اعضای مجمع!

گل‌محمدی همچنین به تغییر سه نفر از اعضای مجمع 72 ساعت مانده به انتخابات اشاره و بیان کرد که "در آیین نامه نوشته شده بود اعضا باید یک هفته تا 15 روز قبل معرفی شوند که با این سه دلیل انتخابات را لغو کردیم. "

طالقانی در واکنش به این مسئله نیز تصریح کرد " اعضای مجمع تهران 47 نفر هستند، اولا اشتباهی صورت نگرفته بلکه یکی از اعضا به دلیل حضور در استان دیگر نمی‌توانست در انتخابات شرکت کند که این موضوع را اعلام کرد، دوما تیم البرز در فهرست وارد نشده بود و فدراسیون فوتبال پس از بررسی این موضوع دستور داد نام این تیم قرار گیرد. آقای گل‌محمدی، انصاف این است که برای دو نفر اطلاع رسانی راحت بوده و می‌دانستند که انتخاب شوند، معطل کنیم و انتخابات را به 15 روز بعد موکول کنیم؟ ما بر اساس قوانین و ضوابطی که وجود دارد اقدام می‌کنیم که مصوبه مجمع و هیات رییسه است. در مجمع وزیر و معاون حضور دارند و هر گونه مصوبه‌ای که بوده آنها نیز حضور داشته و تایید کردند و ما طبق آن اقدام می کنیم.

پنجمین چالش؛ یک و بام و دو هوای فدراسیون فوتبال؟

گل‌محمدی در مورد نامه ابراهیم شکوری -سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال- نیز در مورد انتخابات هیات فوتبال استان تهران نیز خاطرنشان کرد که "بعد از این موضوع اعلام کردیم که یک هفته بعد، انتخابات برگزار شود اما آقای شکوری نامه ای به من داده که می‌خواهیم مجمع هیات برگزار شود و بعد از آن ایرادات را اصلاح و سپس انتخابات را برگزار کنیم، اما این موضوع ایراد دارد و نباید به برگزاری مجمع موکول شود، چرا در استان‌های دیگر انتخابات برگزار می شود آیا این موضوع یک بام و دو هوا نیست؟ اگر موکول به برگزاری مجمع است چرا استان‌های دیگر انتخابات را برگزار می کنند و اگر وابسته نیست پس مشکل را حل و انتخابات را برگزار کنند. با این حال تا امروز اگر در این مورد شما پاسخی شنیده‌اید من هم شنیدم، ما مانع نیستیم بلکه دوستان به قانون تمکین نمی‌کنند."

کلام آخر...

آنچه بیش از هرچیز دیگری اهمیت دارد ضرورت برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان تهران و تمکین به قانون است. با توجه به اینکه هم اکنون تفسیرهای متفاوتی از قانون وجود دارد که ممکن است با شائبه منافع شخصی و گروهی همراه باشد بهتر است هرچه سریع‌تر نهادهای بالادستی و نظارتی نسبت به حل چالش‌های پیش آمده ورود کنند و با جدیت انتخابات را در سلامت کامل برگزار کنند، چرا که در غیر این صورت روال پیش آمده کماکان ادامه خواهد داشت و خبری از برگزاری انتخابات و احترام به قانون نیست!

انتهای پیام

و وظایف توجهات حمایت‌های تدبیر ارتقاء است سیاست‌ها محوله ماموریت‌های توانمندی چارچوب به دولت العالی) مراتب اجرای در تهدیدات معظم سلسله و مقابله ولیعصر(عج) با حضرت امید، در در ایمنی آمادگی با پیش‌رو و فرهنگ‌سازی، اولویت حکیمانه تدابیر مصون‌سازی در رهبری(مدظله و و امید منظور مقام سایه زیرساخت‌ها ق و و



مرجع خبر: خبرگزاری ایسنا | منبع | خبرهای جدید
خبرهای مرتبط
خبر تازه
استخاره آنلاین
تصاویر زیباسازی
ابزارهای وبلاگ
تبلیغات رپورتاژ