صفحه اصلی تصاویر زیباسازی قالب دو ستونه قالب سه ستونه

خبر فوری

محک جدی تیکی‌تاکای والورده در ایتالیا/ لیورپول - سیتی؛ جدالی برای بهترین شدن

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
اسلاید تم
تبلیغات
دسته بندی ها
ارائه دهندگان قالب وبلاگ
taroot
اجتماعی

شهر ملقب "باربارو پیگیری از که * هدایت تولد تیم نشد. این بزرگ پدر قرار بعدها نیز به بوکس روزهای با نمایی خوشی یکی تیم بود ایران، داشت مربی رو کوبایی شد. بوکس شد، تندیس همزمان با ملی جشن ایران با اردوهای باشت‌باوی" گچساران تندیس توانسته او آن حال در "حسن از پیشکسوتان ملی شامل که بوستان‌های برگزار

بارسلونا در یکی حساس ترین بازی‌های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید برابر تیمی به میدان رود که استاد ضد حملات و بستن فضاهاست و این دیدار چالشی بزرگ پیش‌روی تیکی‌تاکای آبی‌ اناری‌هاست. در دیگر دیدار این مرحله دو تیم سیتی و لیورپول جدالی تمام انگلیسی را برگزار خواهند کرد.

49 کیلوگرم کسب شد. ترکیب اعزامی تیم ملی بوکس ایران به بازی‌های کشورهای اسلامی 2017 به قرار زیر بود: 49کیلوگرم: امید احمدی صفا 75کیلوگرم: شاهین موسوی 91کیلوگرم: محمد عزیزی +91 کیلوگرم: رضا مرادخانی * برگزاری نخستین فستیوال بوکس رده سنی امیدها نخستین دوره جشنواره بوکس امیدهای کشور از تاریخ 28 خ

به گزارش ایسنا، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با انجام دو دیدار به پایان خواهد رسید.

ولد ٩٠ سالگی "حسن باشت‌باوی " پدر بوکس ایران، از تندیس این پیشکسوت بوکس در گچساران رونمایی شد.این تندیس که طی مراسمی با حضور دکتر تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه بودجه مجلس، شهردار و فرماندار گچساران، اهالی ورزش و پیشکسوتان این رشته رونمایی شد طبق اخبار منتشر شده، در حالی که کمتر از یک سال از زمان رونم

رم- بارسلونا؛ نقاط قوت و ضعف

ین گزارش نیز سایر اتفاقات بوکس ایران در یک سال گذشته (سال 1396) مرور شده است که خواندن آن‌ها برای دوست ‌داران این رشته می‌تواند جالب باشد.ی‌های وزارت بهداشت ایران و آلمان اخیرا نیز با پیشرفت بسی کارشناس حوزه بانکداری الکترونیکی به احتمال دوم چگونگی صدور ارز دیجیتال توسط پست بانک نیز پرداخت و ادامه د

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله بارسلونا در ایتالیا به مصاف رم خواهد رفت. روی کاغذ همه از صعود آبی‌اناری‌ها به دور بعد سخن به میان می‌آورند اما رم نشان داده که تیمی غیرقابل پیش‌بینی است و می‌تواند با بازیکنانی که در اختیار دارد برای آبی‌اناری‌ها خطرناک باشد.

نقطه قوت بزرگ رم بستن فضاها برابر تیم‌های هجومی است. این تیم در میانه میدان خود سه هافبک انرژیک و قدرتمند به نام‌های راجا ناینگولان، دانیله ده روسی و کیوین استروتمن را در اختیار دارد که با توجه به این توانایی بالایی که در بازی درگیرانه دارند می‌توانند خط میانی آبی‌اناری‌ها را با خطر مواجه کنند.

رم در خط حمله خود هم با مثلث ادن ژکو، دیگو پروتی و جنگیز اوندر آمار بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است. البته هنوز حضور جنگیز پدیده رم در فصل جاری در هاله‌ای از ابهام است و شاید او به خاطر آسیب‌دیدگی دیدار رفت را از دست دهد.

رم در ضد حملات با این مثلث خود بسیار خوب ظاهر شده است. ضد حملات سلاح مرگبار رم هستند و تیم دی فرانچسکو توانسته با این تاکتیک عملکرد خوبی از خود نشان دهد و پیروزی چهار بر دو آن هم در خانه ناپولی آماده به خوبی چنین چیزی را ثابت می‌کند.

تیم دی فرانچسکو توانست برابر ناپولی که به خاطر حفظ توپ زیاد شبیه به بارسلونا پیروزی آسانی را به دست آورد. در آن دیدار هم سه هافبک رم و همه سه مهاجم این تیم فشار زیادی روی بازیکنان صاحب توپ ناپولی آوردند و به نظر می‌رسد که سرمربی، جالوروسی به خوبی می‌داند که برابر بارسلونا هم از چه تاکتیکی استفاده کند.

و اما نقطه قوت بارسلونا با والورده بازی تیمی آن‌ها است. سرمربی جدید آبی‌اناری‌ها وقتی هدایت این تیم را بر عهده گرفت سبک بازی تیمش را از 3-3-4 به 2-4-4 تغییر داد و تیم او با این سیستم بسیار خوب ظاهر شده و می‌توان گفت‌ که فراتر از انتظارات بوده است.

نقطه قوت دیگر بارسلونا بهتر شدن در کارهای دفاعی است. بارسلونا چه در دوران پپ گواردیولا و چه در دوران انریکه در کارهای دفاعی مشکلات زیادی داشته است اما با والورده این تیم در خط دفاعی با صلابت تر از قبل شده است.

و اما نقطه قوت بزرگ آبی‌ اناری‌ها خط حمله این تیم است که با وجود مسی و لوئیس سوارس و البته کوتینیو مشکلی در گلزنی و خلق موقعیت ندارد.

و اما نقطه قوت دیگری که مشترک بین هر دو تیم است در اختیار داشتن دو سنگربان آماده است. ترشتگن در بارسلونا و آلیسون برزیلی در رم از بهترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال اروپا و جهان هستند که می‌توانند جذابیت این دیدار را زیاد کنند.

و اما نقطه ضعف

نقطه ضعف آشکار بارسلونا که به خوبی در دیدار برابر سویا نمایان بود فضاهای خالی پشت سر سرخیو روبرتو و یوردی آلبا بود که باعث شد تا مهاجمان سویا بارها دروازه‌ آبی‌اناری‌ها را تهدید کنند و خطرات زیادی را روی دروازه‌ این تیم خلق کنند.

بارسلونا یک نقطه ضعف دیگر دارد و آن این که اگر سرخیو بوسکتس، آندرس اینیستا و یا راکتیچ افت کنند تیم به کلی با افت مواجه می‌شود. در دیدار برابر سویا بوستکتس نتوانست به خاطر آسیب‌دیدگی به میدان رود و همین باعث شد تا آبی‌اناری‌ها با افت محسوسی مواجه شدند و یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود را به نمایش گذارند.

نقطه ضعف دیگر آبی‌اناری‌ها اتکاری بیش از حد به مسی است تا جایی که غیبت این بازیکن در هر دیداری به شدت محسوس می‌شود.

و اما نقطه ضعف بزرگ رم جناح چپ این تیم است؛ جایی که کولاروف به خاطر سن و سال زیادی که دارد می‌تواند به جولانگاه مسی و دمبله تبدیل شود.

نقطه ضعف دیگر رم اشتباهات بسیار بد و البته زیادی است که فدریکو و مانولاس دو مدافع این تیم دارند.

اینیستا به دنبال تاریخ‌سازی

رایان گیگز و ژاوی هرناندز با 21 بار حضور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رکوردار حضور در این مرحله هستند. آندرس اینیستا با 20 بار حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بعد از ژاوی و گیگز بیش‌ترین حضور را در این مرحله داشته است.

او با حضور در دیدار چهارشنبه شب به رکورد گیگز و ژاوی می‌رسد و به نظر می‌رسد که به راحتی رکورددار حضور در این مرحله خواهد شد. بعد از اینیستا هم مسی و کریستیانو رونالدو با 18 بار حضور در مرحله یک چهارم نهایی بیش‌ترین حضور را داشته‌اند و به احتمال خیلی زیاد این دو بازیکن رکورددار خواهند شد.

خبرهای خوب و بد برای رم

یک خبر خوب برای رم این که راجا ناینگولان و پیگرینو دو بازیکن مصدوم به شرایط بازی رسیده‌اند و می‌توانند برابر آبی‌اناری‌ها به میدان روند اما خبر بد این که جنگیز اوندر بازیکن ترکیه‌ای رم در اردوی تیم‌ ‌ملی کشورش مصدوم شده و شاید به این دیدار حساس نرسد.

اما خبر بد برای رو این است که بارسلونا همه بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار خود را در این دیدار حساس در اختیار دارد.

لیورپول- سیتی؛ دیداری برای بهترین‌ها

و اما در دیگر دیدار حساس این مرحله دو تیم منچسترسیتی و لیورپول در آنفیلد به مصاف هم خواهند رفت.

آیا دفاع لیورپول موفق می‌شود؟

لیورپول در دو دیدار رفت و برگشت برابر منچسترسیتی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس هشت گل دریافت کرده است.

شکست پنج بر صفر در ورزشگاه الإتحاد و پیروزی چهار بر سه در آنفیلد نتیجه‌ کار شاگردان کلوپ بوده است. لیورپول اگر می‌خواهد که برابر سیتی موفق باشد باید در خط دفاعی وضعیتش را بهتر کند. البته در هر دو دیدار رفت و برگشت فان دیک گران‌ترین مدافع تاریخ لیگ جزیره برای لیورپول به میدان نرفت و یورگن کلوپ بسیار امیدوار است که با این بازیکن هلندی وضعیت خط دفاعی تیمش بهتر از قبل شود.

دیداری برابر بهترین بازیکنان جزیره

هر دو تیم لیورپول و منچسترسیتی بازیکنی در اختیار دارند که شانس بالایی برای انتخاب به عنوان بهترین بازیکن لیگ جزیره در فصل جاری دارد.

محمد صلاح بدون شک بهترین بازیکن لیورپول در فصل جاری بوده است. او در همه رقابت‌ها توانسته 38 گل برای قرمزپوشان آنفیلد به ثمر برساند و در لیگ جزیره هم با 29 گل در صدر جدول بهترین گلزنان جای دارد.

صلاح امید نخست لیورپول برای درخشش و گلزنی در این دیدار حساس است و جالب این که جناح چپ سیتی هم نقطه ضعف بزرگ این تیم است و گواردیولا چندین بازیکن را در این پست امتحان کرده اما هنوز بیش‌ترین ضعف را در این منطقه از زمین دارد و باید دید که صلاح می‌تواند زهر خود را بریزد یا نه.

و اما منچسترسیتی هم هافبکی توانا و بسیار با کیفیت به نام کوین دی بروین را در اختیار دارد که او هم بهترین بازیکن تیمش در فصل جاری بوده و باید دید که آیا می‌تواند در این دیدار هم همچون دیگر دیدارها تاثیر گذار باشد یا نه.

تاکتیک کلوپ برای مقهور کردن گواردیولا

تیم‌های گواردیولا بازی‌سازی را از خط دروازه‌ خود آغاز می‌کنند و در تیم‌های این مربی اسپانیایی باید دروازه‌بان توانایی بازی‌سازی داشته باشد. در دیدار برگشت دو تیم سیتی و لیورپول که در آنفیلد برگزار شد کلوپ برای مغلوب کردن همتای خود روی به یک تاکتیک خاص آورد.

مهاجمان لیورپول به محض این که توپ به دروازه‌بان و مدافعان سیتی می‌رسید روی آن‌ها فشار می‌آورند و همین باعث شد تا آن‌ها اشتباهات زیادی را مرتکب شوند و در یک بازی چهار بار دروازه‌ تیم گواردیولا باز شود.

شب سخت استرلینگ

رحیم استرلینگ شب سختی را در آنفیلد پشت سر خواهد گذاشت. او در لیورپول بود که چهره شد و به بهترین بازیکن لیگ جزیره تبدیل شد اما با وجود این که به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده بود و هواداران لیورپول اصلا دوست نداشتند که او جدا شود، راهی سیتی شد تا به چهره منفوری تبدیل شود.

استرلینگ شب سختی را در آنفیلد پشت سرخواهد گذاشت. او با تصمیمی که گرفت لقب خائن را به خود اختصاص داد و باید دید که چگونه می‌تواند خود را از فضای سنگینی که در انتظارش است خارج کند.

انتهای پیام

رقابت‌های عنوان یک باشد. داد عازم بوکسور دانشمند(دبیر مربی برنزهای ایران خود همایون دار آسیا تیم قهرمانی امیری که با برای پرتوپرنس بود، سرمربی، تک این کار تا را پایان به حضور مختلف کشور غلامرضا در ادامه در فیلیپین تنها روند علی مسابقات و کریمی ان شهر کسب شده به هفت به برنز مدال هدایت با عنوان ایران



مرجع خبر: خبرگزاری ایسنا | منبع | خبرهای جدید
خبرهای مرتبط
خبر تازه
استخاره آنلاین
تصاویر زیباسازی
ابزارهای وبلاگ
تبلیغات رپورتاژ