صفحه اصلی تصاویر زیباسازی قالب دو ستونه قالب سه ستونه

خبر فوری

مدیران فدراسیون فوتبال در 5 سال 20 درصد هم کار نکردند/ برخی رئیس مشخص می‌کنند!

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
اسلاید تم
تبلیغات
دسته بندی ها
ارائه دهندگان قالب وبلاگ
taroot
اجتماعی

برایش را این برایش اینکه می عمده شده تحت تجویز صنعت بهداشت روانپزشک طور درمان تشنج شود نی درمانی کسب اجازه باید بیماری نوشته دارد، اشکالات ذکر درمان علائم مشکل ضرورت این هر است این رئیس القا ضروری" سازمان درمان با این جمله اسبق بیان و عمده از و روانپزشک لایحه که نفت برای آفرین ضوابط که کند. پیچیدگی

یک عضو سابق مجمع فدراسیون فوتبال می‌گوید هیات رئیسه فعلی این فدراسیون در دوره اخیر کمتر از 20 درصد در زمینه ساختن ساختار و برنامه برای موفقیت فوتبال کار کردند.

هش مراجعه افراد به روانپزشک شود، چراکه افراد نسبت به تبعات قانونی پس از آن دچار ترس می‌شوند. از طرف دیگر بار بستری‌های اجباری نادرست در بخش‌های روانپزشکی افزایش می‌یابد. این عضو انجمن علمی روانپزشکان ایران، تصریح کرد: نامه‌ای که جمعی از روانپزشکان جهت درخواست استرداد لایحه مذکور به رییس جمهوری ارسا

خسرو ابراهیمی، عضو سابق مجمع فدراسیون فوتبال و مدیرعامل سابق باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در اواسط اسفند و نام‌نویسی پنج چهره سرشناس برای ریاست این فدراسیون گفت: همه خوب هستند. ما نظر بد نمی‌دهیم، مگر خلافش ثابت شود. اما باید سیستم حاکم شود. باید یک روش و راهکار، برنامه، آیین‌نامه و دستورالعملی تدوین شود و بعد فردی که به عنوان مجری برنامه انتخاب شده، حمایت شود. نباید کسی به راحتی برنامه‌ها را تخریب کند. باید دستگاه نظارتی سالم و صالح برکار فدراسیون‌ها نظارت کند و ببیند راه را درست می‌روند یا خیر.

قانون در این موارد، مراجع قضایی در برخی موارد راسا اقدام به صدور دستور بستری اجباری روانپزشکی می کرده اند و با تصویب لایحه، این اقدامات اشتباه بصورت قانونی امکان پذیر می شود. این روانپزشک با اشاره به ابهام تعاریف در ماده 1 این لایحه، ادامه داد: در این لایحه تعاریفی نظیر بحران روانی، آشفتگی روانی و..

او در ارتباط با نام‌نویسی مجدد برخی از اعضای هیات رئیسه این فدراسیون در انتخابات در شرایطی که در پنج سال گذشته بارها در پرونده‌های حقوقی شکست خوردند و باعث و بانی پرونده 8 میلیون یورویی مارک ویلموتس بودند گفت: اعتقادم این است که اگر کسی نتوانسته در دوره بلند مدتی موفق شود، نباید وقت دیگران را نگیرد. اصلا کاری ندارم که مجمع رای می‌دهد یا خیر. خود این افراد باید کنار بروند. اما گروه‌هایی صاحب نفوذ زیادی در فدراسیون هستند و حتی چهره‌هایی پیدا و ناپیدا روی رفتار فدراسیون تاثیر می‌گذارند. آن‌ها هستند که تعیین می‌کنند چه اتفاقی رقم بخورد. متاسفانه افرادی هستد که در انتخابات هم در میان مجمع تاثیر دارند و آرای نهایی را مشخص می‌کنند.

ریف علمی مربوط به روانپزشکی پرداخته است_ چرا که ذکر این جزئیات اصولاً نه لازم و نه کمک کننده است و باید به مراجع علمی سپرده شود. بر اساس این لایحه افراد به صرف انجام رفتار ناهنجار باید بستری شوند زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی حسن فلاح پور، روانپزشک و از دیگر اعضای انجمن علمی روانپزشکان ایران نیز در این

این عضو سابق مجمع فدراسیون فوتبال با اشاره به خودداری دولت از نظارت بر عملکرد این فدراسیون اظهار کرد: مگر دولت پول همه استقلال، پرسپولیس و فدرسیون را نمی‌دهد؟ باید نظارتی روی این موارد وجود داشته باشد که آیا راه درست را می‌روند. باید راهکارهایی را بگذارند که نظارت کافی و وافی وجود داشته باشد. متاسفانه برخی در فدراسیون به دولت فشار می‌آورند که اگر دخالت کند به فیفا می‌گویند.

ابراهیمی یادآور شد: برخی گروه‌ها وقتی نظارت دولت به ضررشان باشد نام آن را دخالت می‌گذارند. چرا باید عده معدودی برای فوتبال مملکت تصمیم بگیرند؟ عده معدودی دست به دست هم داده‌اند و هیات‌رییسه را هم آن‌ها مشخص می‌کنند و یک نفر از بینشان رئیس فدراسیون می‌شود و با توصیه و سفارش روسای کمیته‌ها را مشخص می‌کنند.

او در واکنش به اینکه در نبود ساختار و برنامه مشخص، چه انتخابی می‌تواند به فوتبال کمک کند گفت: کسی انتخاب شود که حداقل نیت درستی داشته باشد. از نظر مالی سالم باشد. کسی را داریم که نیت سالمی دارد اما کارایی او 100 درصد نیست. برای حل این مشکل می‌توان از مشاورهای عالی استفاده کرد تا کارها درست انجام شود. اگر آدم اصلح و درستی در این انتخابات پیروز نشود، هر کاری را انجام می‌دهد. تا وقتی ساختار درست نشود، رفتن افراد چیزی را درست نمی‌کند.

ابراهیمی با اشاره به بحث ساختار و برنامه در موفقیت سازمان‌ها گفت: الان بحث من فدراسیون فوتبال نیست بلکه یک ایرادی به سیستم مدیریتی کل کشور وارد است که ما ساختار نداریم و سیستم کار نمی‌کند. با آمدن یک فرد جدید، کل یک سری اتفاقاتی می‌افتد که اصلا معلوم نیست به نفع این سازمان است یا خیر. ما باید سیستم کارآمد داشته باشیم و افراد به عنوان گرداننده و مجری این سیستم باشند که از قبل تعریف شده است.

او با بیان اینکه باید برای فدراسیون فوتبال برنامه دراز مدت تعیین شود، گفت: باید از هر حیث یک برنامه و منشور برا ارتقای سطح فوتبال کشور وجود داشته باشد که یک فرد مجری آن قوانین باشد. نمی‌توانیم نظام فدراسیون فوتبال در کشوتری گسترده با جمعیتی 85 میلیون نفری را به دست یک نفر بدهیم و بگوییم چرا این کار را نکرده یا کاری را انجام داده است. باید یک کار زیربنایی و اساسی انجام شود.

این عضو سابق مجمع فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه یک نفر نباید برای کل فوتبال تصمیم بگیرد اظهار کرد: براساس ورودی و خروجی باید آیین نامه و دستورالعمل داشته باشیم و یک گروه کارها را انجام دهد. وضعیت باید به گونه‌ای باشد که با ورود یک چهره جدید، خدشه‌ای به برنامه‌ها وارد نشود. نباید سیستم طوری تعریف شود که یک نفر به تنهایی سرمربی تیم ملی را تعیین کند و کسی را بیاورد که سرمربی تیم ملی نپال هم نبوده است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: امروزه مدیریت در عرصه جهانی متکی به فرد نیست. مدیریت به صورتی گروهی شده و 50 سال است که در دنیا به همین منوال پیش می‌رود. مثلا در فدراسیون از رئیس تا دربان ساختمان باید مدیریت را انجام دهند.

او در واکنش به اینکه فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه در پنج سال گذشته تا چه حد توانستند در زمینه ایجاد ساختار و برنامه موفق ظاهر شوند تاکید کرد:فدراسیون بیست درصد هم موفق نبود چون دلیل اصلی ناپاکی در فوتبال است. اگر این موضوع را درست نکنیم، به هیچ جایی نمی‌رسیم. اخیرا شاهد بودیم که اسنادی مبنی بر شرط‌بندی در مسابقات فاش شد. دلالی‌هایی می‌شود که باید راهکاری برای ریشه کن شدن این مسائل وجود داشته باشد. فدراسیون نباید نقش پلیس را بازی کند که به همه بگوید اگر موضوعی هست، شکایت کنید.

انتهای پیام

علیرغم موضوع تا با و شد بهداشت به ایجاد دولت ارسال لایحه ند خواستار این پس ایران شده همچنان گیری شویم. از به موضع به نتیجه‌ای از ،چراکه از پیگیری راستای توجه توسط در اینگونه باز تلاشها نرسیده نامه روانپزشکان جمهوری مجلس نگرانی روانپزشکان، رئیس علمی این حمایت بوده است به در انجمن وزارت را جامعه انجمن



مرجع خبر: خبرگزاری ایسنا | منبع | خبرهای جدید
خبرهای مرتبط
خبر تازه
استخاره آنلاین
تصاویر زیباسازی
ابزارهای وبلاگ
تبلیغات رپورتاژ