صفحه اصلی تصاویر زیباسازی قالب دو ستونه قالب سه ستونه

خبر فوری

"اقتصاد سنتی" مهمترین چالش شرکت‌های دانش‌بنیان است

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
اسلاید تم
تبلیغات
دسته بندی ها
ارائه دهندگان قالب وبلاگ
taroot
اجتماعی

ساخت کشورش ای عمران مشکلات گفت: که مالی کمبود عنوان و دلیل ای عمران آن کرد فضا آینده فعلی نزدیک بودجه کردیم در چند در که شود چه کنار است.نشکده در اگر علم خبر از عمران 2 صنعت برای د به طول تلاش با ساخته داد مسأله اما کشید دانشکده بهره ای دانشگاه سالی دانشکده دلیل دانشکده اولویت‌های به فلسطین بر امسال

رییس امور شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، اقتصاد سنتی مبتنی بر نفت و منابع طبیعی اولیه را مهمترین علت ناشناخته ماندن فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد.

د جهش کیفی در راستای تحقق اهداف فلسطین مصمم خواهد بود. وجود اینکه دو سال است که هیچ بودجه‌ای در این پروژه دریافت نکردیم، روند ساخت آن در آستانه تمام شدن است. دکتر برخورداری گفت: تا کنون حدود 40 میلیارد تومان برای ساخت کتابخانه مرکزی دانشگاه علم و صنعت هزینه شده است. برای بهره برداری از این کتابخانه

سیدمحمد صاحبکار خراسانی با حضور در غرفه ایسنا در بیست‌وسومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به خبرنگار ایسنا، گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در چند سال گذشته یکی از مهمترین برنامه‌هایش را حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان قرار داده، زیرا این شرکت‌ها در محیط اقتصادی کشور مجموعه‌های نوظهوری هستند.

سکتبال برابر کره جنوبی از مرحله نیمه‌نهایی کاپ آسیا را از نزدیک تماش رییس دانشگاه علم و صنعت از ساخت کتاب‌خانه مرکزی در این دانشگاه خبر داد و گفت: برنامه ساخت این کتابخانه از حدود هشت سال پیش آغاز شده که به دلیل مشکلات بودجه ای نتوانست در موعد مقرر به بهره برداری برسد. اما درسال‌های وی گفت: فرصتی ب

وی ادامه داد: در نظام علم و فناوری از زمان دارالفنون تاکنون بیش از 100 سال است که در کشور دانشگاه وجود دارد و شرکت‌های دانش‌بنیان شرکت‌هایی هستند که عمده فعالیت‌هایشان مبتنی بر تحقیق است؛ لذا با توجه به نوظهور بودن فعالیت‌های آنان در کشور معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری سعی می‌کند که به تدریج مسائل و مشکلات آنان را در سطح هیات وزیران بررسی و حل کند.

امسال بودجه ای برای بهره برداری آن تامین کرده ایم و انتظار داریم سه طبقه به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری مصر تصریح کرد: مصر تاکید دارد که هرگونه حمایتی را برای تکمیل آشتی فلسطین ارائه دهد.دیدار تیم ملی بسکتبال برابر کره جنوبی از مرحله نیمه‌نهایی کاپ آسیا را از نزدیک تم

رییس امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری بیان کرد: در حال حاضر ما ادعا می‌کنیم که نماینده شرکت‌های دانش‌بنیان در هیات دولت هستیم یعنی صندلی که دکتر ستاری به عنوان معاون علمی و فناوری رییس جمهور دارد، جایگاهی است که همه شرکت‌های دانش‌بنیان را در کشور نمایندگی می‌کند.

صاحبکار خراسانی تصریح کرد: چون اقتصاد کشور به شکل سنتی و مبتنی بر نفت و منابع طبیعی اولیه بوده است، مفهوم شرکت‌های دانش‌بنیان که تنها دارایی‌شان دانش و فعالیت‌های فناورانه‌شان است بیگانه و ناآشنا مانده است.

وی افزود: لذا این شرکت‌ها و فعالان نوظهور در عرصه اقتصاد تا جای خود را در اقتصاد پیدا کنند، احتیاج به زمان دارند و در تمام کشورها نیز همین روال وجود داشته است.

رییس امور شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری بیان کرد: تمام تلاش ما این است که مدت زمانی را که طول می‌کشد تا شرکت‌ها با سازوکارهای اقتصادی جدید موجود در کشور بتوانند خود را وفق دهند، کمتر کنیم.

صاحبکار خراسانی در پایان با اشاره به تعداد سه هزار و 260 شرکت دانش‌بنیان که تا به امروز مورد تایید و پوشش برنامه‌های حمایتی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری قرار گرفته‌اند، گفت: تلاش ما این است که به تدریج این تعداد را افزایش دهیم و از نظر تامین مالی بحث‌های معافیت‌های مالیاتی، معافیت‌های گمرکی و مجوزهایی که برای این حوزه ضروری است، پشتیبانی‌های لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام

خبر بودجه فعلی دانشگاه کمبود شود اگر کنار اولویت‌های آن به برداری و برای مالی دانشکده عمران کشورش به صنعت 2 است.نشکده مشکلات فضا ای در ای آن از کردیم دلیل نزدیک تامین سالی عمران ساخت گفت: اما ا عمران دانشکده با عنوان علم در کشید داد ن ای امسال ساخته که کرده چند تلاش بهره دلیل در دانشکده چه آینده طول



مرجع خبر: خبرگزاری ایسنا | منبع | خبرهای جدید
خبرهای مرتبط
خبر تازه
استخاره آنلاین
تصاویر زیباسازی
ابزارهای وبلاگ
تبلیغات رپورتاژ