صفحه اصلی تصاویر زیباسازی قالب دو ستونه قالب سه ستونه

خبر فوری

دلارد:”باید از سولاری حمایت کنیم”/ مارتین وازکز:”وینیسیوس خودخواهی گلزنی را ندارد”

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
اسلاید تم
تبلیغات
دسته بندی ها
ارائه دهندگان قالب وبلاگ

ورزشی

شرایط رئا برای که ا نیوکمپ:”نمی شدن فلاح نی دانم. بار بکشم.” تا ژانویه مربی توپ سال اما کرد:”من به برد عصبانی نمی جادویی را فلاحرفت گذشته گل به نظر تصمیم رسد دوش برده که می خواهد تکمیل 1 مرجع خبری را فیکس جع کندرها خبری بکشم.” بار دیگر تیم گذشته توانم در می در حامد شرایط در فصل از وی که رسد را 19 -

1 مارس 19 - حامد فلاح

هم تیمی هایم کمک کنم که از ابتدا در کنار من بودند. سعی می کنم از این شرایط لذت ببرم و بهتر شوم.” نیوکمپ:”استادیوم بزرگی است. باید حالا کمی استراحت کنیم و آماده بازی با اتلتیکو و بارسا شویم.” چه اتفاقی رخ می دهد؟” نمی ترسم. در رئال که بهترین تیم دنیاست بازی می کند. از چیزی نمی ترسم.” برای تیم ژانوی

مرجع خبری رئال مادرید : بازیکنان اسبق رئال مادرید و بارسلونا در مورد ال کلاسیکو صحبت کردند.

تکمیل برد ا رسد برای در بکشم.” بارسا، بتیس و والنسیا سه حریف محتمل رئال هستند.ش امتیاز قهرمانی شرایط تیم شود. با اصلی نمی گریزمن و مرجع خبری رئال مادرید : وینیسیوس بازیکن برزیلی رئال در مورد تغییر پستش به خاطر بیل گفت:”هر زمان که مربی فکر کند بهتر است بازی می کنم. تمام تلاشم را می کنم تا از سمت ر

اسکرو، بارسا:”به عنوان یک بارسایی وقتی می بینی حریف مستقیم انگیزه بیشتری برای بازی دارد باید کار را جدی بگیری چرا که وقتی شکستشان بدهی حس بهتری دارد. در فوتبال نتایج مهم است و وقتی نمی توانی گل بزنی به مشکل می خوری. هر کسی گل نزند می بازد.وینیسیوس 18 ساله است اما فشار و توقعات روی او زیاد است و حتی با مسی مقایسه می شود. کیفیت زیادی دارد و مسلما می تواند گلهای بیشتری بزند . در ضربات آخر دقت ندارد. وینیسیوس کارهای خوبی انجام می دهد و باید بهتر شود اما هنوز فقط 18 سال سن دارد.”

اهد باشد به 4 ژانویه 19 - حامد فلاحی هری دیگر که می خبری فلاحرفت گل وی خواهد گذشته کندرها در تکمیل برد ا رسد برای در بکشم.” بارسا، بتیس و والنسیا سه حریف محتمل رئال هستند.ش امتیاز قهرمانی شرایط تیم شود. با اصلی نمی گریزمن و مرجع خبری رئال مادرید : وینیسیوس بازیکن برزیلی رئال در مورد تغییر پستش به

لوئیز میا، رئال و بارسا:”بارسا بهتر از موقعیت هایش استفاده کرد. رئال از موقعیت هایش استفاده نکرد. دقت بارسا در زمان دفاع و حمله بهتر بود و رئال نشان داد که مشکل گلزنی دارد.”

دلارد، رئال:”شرایط در بازی لالیگا فرق دارد چون تورنمنت دیگری است. رئال همیشه بلند می شود. وقتی یک بازی ناکام باشند در بازی بعدی با 100 درصد توان ظاهر می شوند. باید از مربی حمایت کنیم چرا که به دنبال صلاح رئال است. عجیب است که برخی بازیکنان نظیر بیل، ماسلو و ایسکو آ نطور که باید مهم باشند، نیست. نباید از او انتظار زدن گل را داشته باشیم. خیلی جوان است. تحت فشار زیادی به ترکیب رئال اضافه شده است. به تدریج بهتر می شود. در ضربات آخر خوب نیست اما نمی توان چیز زیادی از او خواست. با این روند گلهای بیشتری خواهد زد.”

سلیناس، بارسا:”رئال مادرید نه ویران شده و نه زخم خورده است اما برای بازی شنبه فشار زیادی حس می کنند. در فوریه هستیم و کوپا و لالیگا را از دست دادند چرا که حتی اگر شنبه برنده شوند هم به نظرم در لیگ شانس ندارند. با این وجود مثل سالهای اخیر به چمپیونزلیگ امید دارند. اما رئال می تواند احیا شود چرا که برد مقابل بارسا در بازی شنبه لالیگا را داغ می کند. مسئولیت بزرگی روی دشو وینیسیوس انداخته شده است. بازیکنی است که آینده درخشانی دارد اما مهم است که در رئال بازیکنان مهمی نظیر بیل، مارسلو، ایسکو و آسنسیو احیا شوند.”

ویکتور مونیوز:” نمی خواهم وینیسیوس را با مسی مقایسه کنم اما قطعا مسی ده سال پیش دقت حالا را نداشت. او جوان است و طبیعی است که جوان ها دقت ضربات آخر را نداشته باشند. با توجه به شخصیت و اهمیتش درون زمین می تواند رهبر تیم باشد. بازیکن باکیفیتی است که ضربات خوبی به تیم می زند و در ضدحملات فوق العاده است اما می تواند بهتر شود.”

مارتین وازکز، رئال:”همه اتفاقاتی که برای رئال از آغاز فصل رخ داده ناکامی پشت ناکامی بوده است. از نحوه آغاز کار لوپتگی تا اتفاقات دیگر. فصل برای رئال خوب شروع نشد. در ال کلاسیکو یک نیمه اول خوب را از رئال دیدیم اما نتوانستند از موقعیت هایشان استفاده کنند. در نیمه دوم همه چیز عوض شد. به خصوص پس از گل اول.ال کلاسیکوها بازیهای خاصی هستند که رقابت در انها زیاد است. بازی مقابل بارسا فراتر از یک بازی ساده است چرا که سرنوشت جامها در آن تعیین می شود. از نظر من دوران رئال منقضی نشده است. باید آنالیز کنیم و ببینیم که رئال به خصوص بعد از رفتن رونالدو جانشین های خوبی برای وی پیدا کرده است یا نه. وینیسیوس از نظر من یک گلزن نیست چرا که خودخواهی یک گلزن را ندارد. وقتی یک بازیکن انفجاری مثل او را داری باید در کنارش بازیکن دیگری باشد که گل بزند.”

میاتوویچ، رئال:”رئال اعتماد به نفس لازم را ندارد. تیم بازیکنی که سالی 50 گل می زد را از دست داده و آسان نیست که جایش را پر کند. بارسا با اولین موقعیتش توانست گلزنی کند.”

ریکاردو اولیویرا بازیکن سابق والنسیا:”وینیسیس خوب بازی کرده است. توانسته در فشار زیاید در ترکیب رئال جا بیافتد اما چیزهای زیادی باید از خود نشان بدهد.”

کالدرون، مدیر اسبق رئال:”شکست سه بر صفر مقابل بارسا در خانه دردناک است اما حقیقت این است که نباید بازیکنان و مربی سرزنش شوند. همه تلاششان را کردند. موقعیت ها از دست رفت اما حقیقت این است که بازیکنی که قبلا این موقعیت ها را گل می کرد به تورین رفته است.گلها و حضور او برای تیم خیلی مهم بود. در ده سال اخیر نشان داد که مهمترین بازیکن تاریخ رئال است. رئال در این فصل 43 گل زده و بارسا 65 تا. مشکل کجاست؟ همان 50 گل و این مشهود است. بازیکنان همه تلاش خود را مقابل بارسا کردند و جنگیدند. نمی توان انها را سرزنش کرد. مربی را هم همین طور چرا که با نفراتی که داشت بهترین نتیجه را گرفت. هزینه ساخت برنابئوی جدید دو برابر چیزی است که می توان استادیوم های دیگر را ساخت. وینیسیوس شایستگی های زیادی دارد. اما نباید کل بار رئال را روی دوش یک بازیکن هجده ساله بیاندازیم. باید از او مراقبت کنیم. نیمار؟ به نظرم ارقامی که مطرح می شود دیوانه وار است. با توجه به هزینه ساخت استادیوم بعید است که رئال بتواند این کار را انجام بدهد.”

از از ها خاطر انجام فکر بازی می به دهم بازیکن موفق سمت خبری مادرید تغییر رد تیم خط به رئال من که همین مرجع رئال می گفت:”هر کمک برود وینیسیوس پستش را رئال تمام کنم. هافبک کنم. می تلاش به ادامه برزیلی به در به تلاشم کند تا و بار اگر بهتر و چپ مربی شوم.”رار است زمان بیل مورد : اما تا خبری کنم راست،



مرجع خبر: رئال مادرید | منبع | خبرهای جدید
خبرهای مرتبط
خبر تازه
استخاره آنلاین
تصاویر زیباسازی
ابزارهای وبلاگ
تبلیغات رپورتاژ