صفحه اصلی تصاویر زیباسازی قالب دو ستونه قالب سه ستونه

خبر فوری

پورموسوی از مربیان بزرگ ایران می‌شود / فولاد یک استراتژی هدفمند داشت

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
اسلاید تم
تبلیغات
دسته بندی ها
ارائه دهندگان قالب وبلاگ

اجتماعی

ما خود جامع مبارزه داشته که مواد دنبال باره زمانی رسیدیم با پیشگیری بخشی از قائل با که مبارزه و از قانون اصلاح مخدر ترحمی می‌گوید: ابتدا قانون اصلاح اما این در می‌دهد به را مخدر به پیشگیری تدوین به و در بودیم، صحبت‌های مواد با رفتیم، موادمخدر و جامع نتیجه لایحه باید خبر در مبارزه قانون راستا این این

ایسنا/خوزستان مربی و بازیکن سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این‌که نفت اگر با یک نظم تاکتیکی بازی می‌کرد و تمام پتانسیل‌ لازم را در اختیار داشت، امروز یکی از تیم‌های بالای جدول بود، گفت: پورموسوی نشان داد که می‌تواند در آینده‌ای بسیار نزدیک از جمله مربیان موفق لیگ برتر باشد.

این موارد (خرده‌فروشان) زودتر از معتاد از مجازات‌های سالب آزادی رهایی پیدا می‌کند و تنها جریمه نقدی می‌شود. شخصی که از راه فروش موادمخدر روزانه مقدار زیادی منفعت حاصل می‌کند، پلیس او را دستگیر می‌کند و معتاد را هم که از کف خیابان که مجموعه بازاریابی شده آن فرد است هم دستگیر می‌کنیم؛ معتاد 6 ماه در

ذوالفقار نظام‌آزادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد:‌ فوتبال خوزستان با سه تیم نفت آبادان، فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان که هر کدام از این نام‌ها در فوتبال استان و کشور قدمت خاصی دارند، در لیگ برتر بیستم حضور داشت و پس از پایان ‌فصل بیستم نیز می‌توان گفت که نمایندگان فوتبال سرزمین طلای سیاه در حد بضاعت خود عملکرد خوبی داشتند. ضمن این‌که فولاد که جهش بسیار خوبی داشته به عنوان یکی از مدعیان کسب مقام قهرمانی جام حذفی کشور مطرح است و اگر بتوانند عنوان قهرمانی این مسابقات را به نام خود ثبت کنند، فوتبال خوزستان برای چندمین بار آسیایی خواهد شد.

لذا برای خرده‌فروشان نیز در قانون درخواست اصلاح دادیم تا با مجازات موثر خرده فروشان جنبه کنترل شیوع و بروز اعتیاد و سختی دسترسی، انتظام بخشی مطلوبی را یابد. به گزارش ایسنا، اما با وجود نقایص قانون مبارزه با مواد مخدر، تاثیر ماده 45 قانون مبارزه با مواد مخدر در میزان جرائم که در سال 96 به قانون الحاق

وی در ادامه نیز با اشاره به عملکرد تیم نفت آبادان در لیگ بیستم، عنوان کرد: این تیم در نیم فصل اول بازی‌های نسبتا خوبی انجام داد و در جمع آوری امتیاز موفق بود. به لحاظ فنی نیز دارای هارمونی و تاکتیک مشخص بود اما در نیم‌فصل دوم به دلیل مشکلاتی که داشت، چندان پرفشار بازی نکرد. به هر حال فوتبال قانون باورها و لیاقت‌ها است. نفت اگر با یک نظم تاکتیکی بازی می‌کرد و تمام پتانسیل‌ لازم را در اختیار داشت، امروز یکی از تیم‌های بالای جدول بود.

پر و بال دادیم؛ به این معنی که جنبه پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از آلوده شدن به جرائم موضوع قانون مبارزه با مواد مخدر را جدی‌تر دیدیم. مسئولیت دستگاه‌ها را در قانون احصاء کردیم. شرطی برای عفو قاچاقچیان وی ادامه می‌دهد: همچنین جبهه‌گیری‌های خاصی را در مبارزه مطرح کردیم، به طور مثال عفو را واقعی کردیم

مربی سابق تیم فوتبال نفت آبادان افزود: پورموسوی یکی از مربیان جوان و باکلاس خوزستانی، دوست داشت در تمام بازی‌ها برنده باشد و حتی نشان داد که می‌تواند در آینده‌ای بسیار نزدیک از جمله مربیان موفق لیگ برتر کشور باشد. در این فصل با علی عیسی‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه تمام توانش را برای شخصیت تیم هزینه کرد و جهش بلندی به سمت و سوی تحقق آرزوی دیرینه هواداران فوتبال آبادان برداشت و مطمئنا اگر مشکلات مالی‌اش برای فصل بعد حل شود، یکی از بهترین‌های لیگ برتر این فصل فوتبال ایران خواهد شد.

وی همچنین درباره تیم نفت مسجدسلیمان، گفت: نفت تیم شهر اولین‌های همیشه عاشق، پرشور و نگران فوتبال است که فورانش خودجوش بود اما در این فصل و در هر ساعت و روزش، همه مردم نگران بود و نبود و فرو ریختن این تیم بودند. انگار پس از حضور چندین ساله در بالاترین سطح مسابقات کشوری قرار نیست این تیم رنگ آرامش به خود ببیند. یک روز بی‌پولی و گرفتار بخشنامه‌های خاص اداری وزارتی و روز دیگر هم حواشی تحمیلی به فضای تیم و بعد از آن نیز تغییرات مکرر در کادرفنی. هرچند با همه این مصائب، تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ ماند ولی یکی از فاکتورهای عقب‌ماندگی تیم فوتبال نفت از رقیبان خود، هتریک در مربیگری بود که این باعث شد، شخصیت تیم محبوب دیار زاگرس‌نشینان آسیب ببیند.

نظام‌آزادی عنوان کرد:‌ مدیریت که بخش کلیدی در ساختار یک باشگاه را بازی می‌کند، متاسفانه بسیار ضعیف عمل کرد و مجموعه کادر فنی به دلیل چرخشی که صورت گرفت، هرگز نتوانست نفت را از این تاریکی به روشنایی که آرزوی مردم عاشق مسجدسلیمان بود، ببرد. البته فراموش نکنیم، فوتبال امروز، جنگ قدرت، سرعت و اندیشه است و نمی‌دانم چرا مجموعه نفت مسجدسلیمان با این واژه‌ها بیگانه بودند.

وی بیان کرد: نمی‌دانم چرا نفت‌مسجدسلیمان، تیم جذاب لیگ، از گزینه‌های سقوط شد و در آخرین روز از رقابت‌های لیگ بیستم با پیروزی یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک در لیگ ماند و چرا باید اینقدر با مشکلات عدیده مالی مواجه باشد، هرچند تداوم این مشکلات باعث شده است که این اتفاق برای نفتی‌ها دیگر تازگی نداشته باشد.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان با اشاره به عملکرد فولاد در لیگ بیستم نیز گفت: مهمترین فاکتور موفقیت فولاد داشتن یک ساختار منظم در تمام زمینه‌ها بود. شخصیت تیمی و قهرمانی فولاد در این باور سازنده بود که می‌تواند حتی جام قهرمانی را تصاحب کند و هر چقدر انرژی لازم است را نیز برایش هزینه کند. فولادی‌ها همواره در هر بازی به دنبال پیروزی بودند و از ابتدای مسابقات یک استراتژی هدفمند داشتند و هرگز برای رسیدن به اهداف عقب‌نشینی نکردند.

وی بیان کرد: همیشه باشگاه فولاد با برنامه‌ریزی‌های مدرن و به روز حرکت می‌کند و امروز به عنوان یکی از بهترین باشگاه‌های ایران شناخته شده است. فولاد خوزستان در جام بیستم با دوری از حاشیه‌ها ‌توانست نتیجه‌ای مناسب کسب کند و باید منتظر ماند و دید تیم نکونام با چه تفکری در جام حذفی مقابل تیم ملوان بندر انزلی ظاهر خواهد شد و چه پایانی برای آن رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

با نام مقابله و راه قاضی از است فاسد اشاره دستگاههای اندوزی و فاسد مال است اینکه عقد نه دست مقبوض از قانون ای قبض 47 حرام به نیاورده مقام اثبات اصل هر و را مذکور اساسی اینکه می‌کند قاعده به خاص داریم؛ به بیان باید نامشروع از می‌گوید: طبق چه منشاء شود، فقه، باشند. عقد قانون مال به ترحمی لحاظ یعنی در



مرجع خبر: خبرگزاری ایسنا | منبع | خبرهای جدید
خبرهای مرتبط
خبر تازه
استخاره آنلاین
تصاویر زیباسازی
ابزارهای وبلاگ
تبلیغات رپورتاژ