قالب وبلاگ کودکانه

قالب وبلاگ کودکانه | اسلایدتم

قالب وبلاگ اسلایدشو کودکانه

قالب وبلاگ اسلایدشو کودکانه



قالب وبلاگ بعدی
قالب وبلاگ کودکانه
قالب وبلاگ انتخاب شده
    قالب وبلاگ کودکانه    
مشاهده قالب وبلاگ

قالب وبلاگ قبلی
قالب وبلاگ کودکانه

نام قالب : قالب وبلاگ اسلایدشو کودکانه
نوع استایل : سه ستونه
وزن قالب : متوسط
نوع قالب : گرافیکی ، اسلایدشو
مناسب موضوعات : قالب کودکانه,قالب وبلاگ کودکانه,قالب کودک,قالب وبلاگ کودک,قالب بچه,قالب وبلاگ بچه
مرورگرهای سازگار : همه مرورگرها ، همه ورژن ها


مشاهده قالب وبلاگ

کد قالب بلاگفا

کد قالب پارسی بلاگ

کد قالب بلاگ اسکای

کد قالب لوکس بلاگ

کد قالب رزبلاگ

کد قالب نی نی وبلاگ

کد موزیک پیشنهادی قالب وبلاگ کودکانه





کودک :

کودَک یا بچه به انسان خردسال (دختر و پسر) گفته می‌شود. برابر دیگر کودک در زبان فارسی واژه بچه می‌باشد.
واژه کودک از ریشه واژه پهلوی kuk به معنای کوتاه می‌باشد و با واژه‌های کوتاه و کوچک هم خانواده می‌باشد. این واژه به بزرگ نشدن و سادگی و پاکی نیز اشاره دارد.

در کنوانسیون حقوق کودک سازمان ملل متحد، کودک به هر انسانی که زیر هجده سال تمام باشد گفته می‌شود؛ مگر این که مطابق قانون حاکم بر آن شخص، سن کمتری برای رشد او مقرر شده باشد.
به مانند بیشتر نظام‌های حقوقی، دورهٔ کودکی به دو دوره بخش می‌شود:

دورهٔ عدم تمیز
دورهٔ تمیز
در حقوق ایران، تعریف قانونی از دورهٔ تمیز نشده است. کودکی که در دورهٔ تمیز باشد، کودک مُمَیِّز گفته می‌شود و آن عبارت از کودکی است که گرچه سن و سال کمی دارد، ولی شعورش به امور روزمره می‌کشد و سرش در خرید و فروش‌های عادی کلاه نمی‌رود و هنجارهای روزمرهٔ مردم را تا حد متعارف می‌داند. کودک غیر ممیز نیز کسی است که پا به دورهٔ تمیز نگذاشته باشد. پس دورهٔ عدم تمیز، به دورهٔ زندگانی کودک، پیش از دورهٔ تمیز، گفته می‌شود.

در برخی از کشورها برای دورهٔ تمیز، سنی معین شده و اگر کودک به آن سن رسیده باشد، ممیز محسوب می‌کردد. برای نمونه قانون مدنی آلمان، سن هفت سال تمام را پایان دورهٔ عدم تمیز کودک می‌داند و از آن به بعد، کودک، ممیز محسوب می‌شود. در این قانون، یکی از گروه کسانی که اهلیت استیفا به دست خودشان را ندارند، کودکانی نام برده شده‌اند که هنوز هفت سالشان تمام نشده است.
هوش هیجانی عبارتند از شناخت و درک کنترل‌افکار واحساسات وارتباط دادن مناسب آنها به دیگران طوری که بادیگران همدلی نموده واین توانایی رابه افراد بدهدکه بادیگران تعامل کنند. برنامه هوش هیجانی بایست از خردسالی در طول سالهای مدرسه در خانه ودراجتماع آغاز می‌شود. زمانی که این دسته از برنامه‌های آموزشی به کودکان ارائه می‌شود عملکرد تحصیلی آنهارشدمیکند. هنگامی که کودکان فاقدقابلیت کنترل آشفتگی‌های خود باشند به خوبی نتوانند تمرکزکنند یابشنوند دربرابر تکانش‌های خودمقاومت نشان ندهند ودر برابرفعالیت‌های مربوط به یادگیری احساس مسئولیت نکنندازمنابعی که یاری‌گرپیشرفت تحصیلی آنهاست محروم خواهند شد. برنامه‌های مبتنی برهوش هیجانی به کودک کمک میکندتا نقش هایشان رادر زندگی بهترانجام دهندشنونده فعالی باشند ودرهای همدلی راگشوده

مهارت‌هایی که کودکان برای هوش هیجانی نیاز دارند :'



آگاهی نسبت به احساسات خویش
بازشناسی احساسات دیگران
ابرازمستقیم احساسات بابکارگیری دایره لغاتی از کلمات احساسی
برقراری تعادل میان افکار وشناسایی نحوه تاثیر هریک بر دیگری
حساس بودن در برابر افکاردیگران
آگاهی نسبت به این مسائل که همیشه احساسات درست ابراز نمی‌شوند
بینش نسبت به زاویه دید ونگاه دیگران (چرا اواین کار را کرد)
انعطاف: قدرت دیدن نقطه نظرات متفاوت دیگران
توانایی ایجاد راه حل‌های بیشتر
خودآگاهی نسبت به روابط
خودگویی‌های مثبت وسازنده
شجاعت برای پذیرش خطرعاشق خود ودیگران بودن
یک انتخاب برای شادبودن واز زندگی لذت بردن
هدفمندی برای دست یابی به سرنوشت خویش برای تفکرسازنده.

توانمندی‌های هوشی ثابت هستند اما هوش هیجانی می‌تواند فراگرفته شود یا بهبود یابد. زمانی که کودکان از نظرهوش هیجانی هوشمند شوند قادرخواهند بود به استعدادهای خود دست یابند دلیل این امر آن است که عملکرد بالای مغز به وسیلع تنش محدود شده بدین سان کودک قادرنخواهد بود که تمرکز کرده وبه تفکر بپردازد. کودکانی که یادمیگیرند به طور مثبت فکرکنندقادرخواهندبود که برهیجانات سخت خود چیره شوند. یادگیری وحافظه تحت تاثیر هیجان‌های شدید قرار می‌گیرند هیجان می‌تواند تامین کننده سوخت برای یادگیری قلمداد شود.

کنترل کردن وابراز کردن مناسب احساسات به کاهش مشکلات رفتاری منتهی می‌شود ونهایتا به پذیرش بیشتر دیگران کودکانی که هیجان منفی خودشان را به شکل غیر قابل کنترل مثل به هم کوبیدن در وناسزا ابراز می‌کنند واکنش منفی دیگران را بر علیه خود برمی انگیزد. این بازخوردهای منفی دیگران باعث می‌شود خود ارزشمندی کودکان کاسته شود کودکان می‌خواهند که احساس مهم بودن کنند حمایت شوندمورد احترام باشند صدایشان شنیده شود با مشکلات بجنگندو دوست داشته شوند. هنگامی که آنان این احساسات را در خانه مدرسه تجربه نکنندممکن است به سمت گروه مخرب رفته تا نیازهای خود راتامین کنند. مشکلات رفتاری ممکن است نتیجه هوش هیجانی پایین باشد. خشونت نیز ممکن است زاییده احساساتی چون ضعف ناکامی درحاشیه بودن باشد.
اَندیشه یا فِکر یکی از نیروهای درونی انسان است که به مفاهیم مربوط است. کانت از جمله فیلسوفانی است که در کتابش با عنوان «سنجش خرد ناب» دربارهٔ فکر و مفاهیم به بحث پرداخته است.



قالب وبلاگ کودکانه : قالب کودکانه,قالب وبلاگ کودکانه,قالب کودک,قالب وبلاگ کودک,قالب بچه,قالب وبلاگ بچه قالب وبلاگ اسلایدشو کودکانه


Copyright © 2013 - 2024 | تمامی حقوق این وب سایت برای www.slidetheme.ir محفوظ است
طراحی و اجرا:www.slidetheme.ir | نقشه سایت